Love Paradise(愛的伊甸園)
 
mosaic3221257.jpg

 

                You're always on my mind All day just all the time
                      (你一直在我心中  在我的腦海每天時時刻刻)
 
                You're everything to me Brightest star to let me see
                      (你是我的一切 是我眼中最閃最亮的星辰)
 
                You touch me in my dreams
                     (當夜敲響了夢的門 你就會出現在我的眼前)
 
                We kiss in every scene
                     (在夢中總會有我們深情的愛 熱情的擁吻)
 
                 I  pray to be with you  through rain and shiny days
                     (我一直祈禱 祈求上天讓我們永遠在一起 無論是晴天或是陰天)
 
                        I'll love you till I die  Deep as sea wide as sky
                     (我愛你直到天荒地老  我對你的愛比天廣比海深)
 
                 The beauty of our love paints rainbows Everywhere we go      
                     (我們的愛可以粉飾天邊的彩虹 在每一個我們在一起的地方)
 
                 Need you all my life  You're my hope you're my pride
                     (我永遠需要你 你是我的希望 你是我的驕傲)
 
                 In your arms I find my heaven
                     (在你的臂彎 我找到了天堂)
 
                 In your eyes my sea and sky
                     (在你的眼中 我是你的大海 你的天空)
 
                     May life be our love paradise
                      (而生活就是我們愛的天堂)

 

            

                     

                      這是一首我最愛的歌   當時在我們的訂婚宴上也有播  Love Struck
                      到現在偶爾還是會給他聽一下   真是百聽不厭呢
                      總覺得旋律及歌詞給人很唯美   意境也很美
                      像是在敘述著我們的愛情  Blushing   生活就是我們愛的天堂
                      我永遠需要你  你是我的希望   你是我的驕傲  
                      很讚吧   Winking   所以就給他放在背景音樂囉  Big Grin 

                      在這跟你分享囉  Big Hug

                    

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    尼克醬馬麻 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()